Assalamualaikum lovelies semua. Terutamanya Bride to Be semua yang mengunjungi blog Bie ni. Muahhh.. Bie ada berita baik untuk semua.!!!

Nak jimat untuk majlis perkahwinan anda? Jom join giveaway ni ok?

INI GIVEAWAY VERSI FACEBOOK,
untuk menyertai, sila ke link ini

Sebelum 2015 melabuhkan tirainya, Blog Jalinan Cintaku telah berkolaborasi dengan Blue Lace Flower menganjurkan 1 giveaway khas buat bakal raja sehari dengan menawarkan hadiah utama iaitu;

1 Pearl Hand Bouquet
(Custom Made mengikut warna permintaan pemenang)

Hadiah bernilai RM150 untuk dimenangi dalam tempoh 14 hari sahaja.

Bermula pada 1 Disember 2015 hingga 14 Disember 2015 (12.00 malam). Pemenang akan diumumkan pada 15 Disember 2015. Pemilihan pemenang berdasarkan peserta yang menjawab soalan dengan tepat dan memenuhi semua syarat-syarat yang telah ditetapkan.

Sila jawab soalan berikut dalam ruang komen :



Apakah warna Pearl Hand Bouquet dalam gambar diatas?
________________________

Syarat-syarat penyertaan ialah;

1. Anda perlu Like FB Jalinan Cintaku by BIE dan FB Blue Lace Flower
2. Share post ini di facebook anda dan tag 3+ sahabat anda (Sila letak post ini dalam mode public, supaya kami boleh lihat post ini ketika sesi pemilihan nanti)
3. Tekaan warna Pearl Hand Bouquet adalah terhad kepada 1 penyertaan sahaja.
4. Selepas pengumuman, hadiah akan dihantar kepada pemenang setelah Pearl Hand Bouquet siap mengikut permintaan warna yang dikehendaki oleh pemenang.



Senang je nak menang kan? Jom join.. Siapa tahu, tuah anda disini. Moga anda berjaya menjadi salah seorang pemenang yang bertuah! Alhamdulillah, dah boleh berjimat banyak dah kalau menang ni.

Bie wish you all the best!

Muahhhh...


0 Ulasan