Assalamualaikum w.b.t

Masa usia kandungan 37weeks, Bie masih gagah pergi buat maternity photoshoot untuk 2nd ZNBaby ni. Awalnya, daripada bulan 11 lagi Bie dah book slot untuk buat photoshoot baby. Sebab tak nak kelam kabut dihujung-hujungnya nanti. Bak kata orang, sementara masih larat. Tapi, apa yang buat Bie terkilan. Photographer keep postpone appointment kitorang sampailah bulan 12. Lepas tu pun, masih di postpone, katanya tak free sampai 28/12/2016. Lepas tu, Bie masih bersabar dan set 31/12/2016 dengan photographer tu.



Dek kerana kami dihambat masa (kami pun sibuk juga) maka, En.Suami suruh minta refund duit booking dan hire photographer lain. Hmmm.. nak kata photographer femes sangat. Rasanya biasa je, pelik juga sebab tak suka reply email atau whatsapp untuk berkomunikasi. Masa dia cancelkan tu pon subuh2 hari yang dijanjikan nak shoot. En.Suami dan Bie pon dah mula fed up. Akhirnya kami ditemukan dengan photographer Hafiz Mokhtar daripada Awakening Art Photography.

Kami deal dengan dia beberapa minit je. Request untuk shoot hujung minggu tu juga. Padahal masa tu dah hari Khamis. Nasib baik 25hb tu krismas dan cuti pada 26/12/2016 tu. Maka, terhasillah gambar-gambar super awesome ni. Alhamdulilah kami berpuas hati sangat! Thank you Allah, sebab mempermudahkan urusan ini. Thank you untuk photographer super awesome juga untuk gambar-gambar awesome ni. Sanggup bersabar dengan keranah kami dan Naqib untuk dapatkan shoot-shoot terbaik.

Lokasi : Taman Saujana Hijau, Presint 11, Putrajaya
Masa : 9.30pagi

Recommended.!















Love' Bie

5 Ulasan

  1. expecting baby girl ke bie? ala... best nye. tahniah again :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aah. Insyaallah.. doakan ye cik orked. hehe :)

      Padam
  2. Balasan
    1. Tq cikmah, ni pun gunakan apa yang ada je cik mah. :)

      Padam
  3. Ya Allah.. kenapa sweet sangat ni.. ^^ Tahniah bie

    BalasPadam

Terima kasih kerana sudi bertandang ke nabihamashut.com. Senang-senang nanti datang lagi ya? Love u'olss. Muahhx