KITA BEAUTIES - SUPLEMEN LAKU KERAS DI GUARDIAN & SHOPEE [RM28.80 per box]
Perempuan mesti kena cantik luaran dan dalaman tau.!! Tanpa penjagaan, mustahil kita dapat hasil yang terbaik. Nak kulit cantik, dan dalaman yang sihat semuanya daripada pemakanan yang berkhasiat. Nah! KITA Beauties dapat membantu sebagai makanan tambahan dan memenuhi keperluan khasiat yang diperlukan untuk mengekalkan kecantikan kita.

KITA Beauties mempunyai rasa seperti 100% buah-buahan asli. Ianya adalah satu minuman yang lazat yang diperbuat daripada jus buah-buahan yang sebenar. KITA beauties mengandungi beberapa ramuan yang terbukti secara klinikal untuk menyokong proses keremajaan dan bersemangat.

KITA Beauties mempunyai Vitamin C yang tinggi untuk mencantikkan kulit serta membantu dalam menguatkan system kekebalan tubuh. Ia dicipta sebagai makanan tambahan yang berupa minuman yang lazat.

Jangan bimbang! Telah diuji di makmal dengan penarafan yang tinggi untuk kualiti keselamatan dan kualiti vitaminnya.


KITA Beauties adalah produk Malaysia yang telah disahkan HALAL dan GMP untuk memastikan kebersihan dan kualiti produknya. Hanya ramuan terbaik yang digunakan dalam produk ini, supaya dapat menghasilkan impak yang hebat.
Sekotak KITA Beauties mengandungi 6 gram x 10 sachet, Cuma berharga RM28.80. Makna kata, 1 sachet berharga RM2.88, tak sampai RM3 pun kalian boleh mendapatkan kulit yang sihat serta cantik.

KITA Beauties boleh didapatkan disemua farmasi Guardian atau beli online di Shopee pi pi pi pi https://shopee.com.my/kitabeauties1

#biemohdeview 😘
x

PENGUMUMAN PENTING

Produk Kita Beauties bukan di perbuat dari ubat. Kita Beauties tidak dapat bantu menyembuh sakit sakit kronik anda .
Produk Kita Beauties hanya makanan tambahan anda.

Hanya membantu mengimbangkan nutrisi yg kekurangan dari Makanan seharian anda . Produk Kita Beauties adalah produk yg diperbuat dari makanan seharian kita seperti sayur-sayuran , buah-buahan dan kolagen dari ikan .

PRODUK KITA BEAUTIES ADALAH SUPERFOOD.

Produk Kita Beauties cuma ada No.Reference Dari Kementerian Kesihatan Malaysia(KKM) dan dikategorikan sebagai makanan.

Produk tiada No. MAL sebab No. MAL hanya untuk produk yg di perbuat dari ubat / dikelaskan sebagai ubat.

0 Ulasan