Minggu ni Bie dah masuk 37 weeks of pregnancy, 

Kalau ikut sejarahnya. InsyaAllah 38 weeks, baby akan bersiap sedia untuk menjengah dunia. Tapi dalam sibuk hal-hal kerjaya dan bisnes. Minggu ni baru Bie ada masa nak tengok checklist Hospital Bag untuk Mama, Papa dan Baby.

Pap!!! ada lagi rupanya barang yang tak complete. Adussss!





MANA NAK CARI ADAPTER & KABEL CHARGER 

telefon yang baru ni. Sepanjang preggy ni, semua barang pon Bie beli online je. Kalau beli online ni, sempat ke sampai sebelum minggu depan?

SERAAAABBBUUUUTTTT...

Last-last, husband cakap. Cubalah cari dekat 99 Speedmart. Bie cakap, eh! ada ke... mana ada...


Lepas tu, Zazzz kitorang pi cari. Masuk-masuk kedai je dah nampak dah USB Adapter dan charger cable yang kitorang cari sesangat tu. Rasa nak melompat-lompat kat situ jugak!



Apa lagi, terus je sambar. Lepas ni, extra cable charger dan adapter ni akan ikut ke mana je kitorang pegi, lagi-lagi kalau pergi travel/holiday. Sangat-sangat penting ada extra cable dan adapter ni. Kalau terlupa bawak, orang cakap bak hilang separuh nyawa kot. Hehehe


Tapi, tak apa as long sekarang 99 Speedmart dah ada jual di ke semua cawangannya. Kita boleh dapatkan tanpa perlu rasa bimbang.

Cable juga tersedia untuk pengguna Android dan IOS. Adapter pula jenis universal. 2-2 jenis handphone sesuai dengan adapter ni. Happy gilerrr kot sebab tak sangka 99 Speedmart sekarang dah ada jual barangan sepenting ini dalam hidup kita dengan harga yang sangat mampu milik

Type-C Cable (1 Meter) : RM10.00


USB Adapter : RM14.50


Berbaloi-baloi

Murah kan!? 2 barang ni tak sampaipun harga RM30. Berbaloi-baloi.. Kualiti pon sangat bagus dan cable dia cukup panjang untuk kegunaan Bie sekeluarga.

Thank you 99 Speedmart. You memang penyambung nyawa I. hahahaha.. dan.dan.. :P

1 Ulasan

Terima kasih kerana sudi bertandang ke nabihamashut.com. Senang-senang nanti datang lagi ya? Love u'olss. Muahhx