Sejak COVID-19 melanda dunia dan; kita semua perlu hidup dalan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) selama 3 bulan kelmarin. Bie baru sedar yang sebenarnya membeli-belah dalam talian ni bukan lagi satu trend dalam kehidupan kita masa kini. Tetapi, dah menjadi 1 keperluan dan norma biasa untuk kita semua. Disamping kita semua sibuk dengan kerja dan tugasan harian di pejabat mahupun di rumah. Membeli barangan secara dalam talian adalah jalan terbaik untuk kita mengurangkan risiko jangkitan Covid-19. 


Siapa yang tak suka kan? Kita dapat melindungi keluarga daripada virus, sekaligus dapat berjimat daripada segi masa, tenaga, wang ringgit dan minyak kereta dengan website online shopping malaysia ni . Betul tak? 


Apa itu PG Mall 

PG Mall Malaysia ialah sebuah website online shopping malaysia e-dagang No.1 yang dibangunkan sejak 2017 lagi​. PG Mall adalah satu-satunya platform e-commerce tempatan yang mendapat ranking ke-3 teratas bagi platform e-dagang di Iprice insight report 

WOW Store 

Sebagai pengguna yang bijak berbelanja, kita sudah semestinya tercari-cari sebuah website e-dagang yang terdapat banyak tawaran dan diskaun yang lumayan kan? PG Mall menawarkan diskaun sehingga 15% kepada semua barangannya di WOW Store. Penghantaran percuma juga ditawarkan kepada PG Mall Store terpilih. Menarik bukan? 
Setiap store akan mengemaskini tawaran-tawaran dan diskaun menarik setiap bulan bagi barangan-barangan jualan mereka.Pasti berbaloi buat kita sebagai pembeli bila PG Mall kerap mengadakan promosi dengan tawaran produk yang pelbagai dan berkualiti. 

Di PG Mall, mereka mengadakan ‘Special highlight’ setiap hujung minggu dengan tawaran diskaun yang sangat berbaloi dan menarik! Promosi Berterusan Jangan bimbang dan rasa ketinggalan. PG Mall, setiap 3 kali sehari akan menawarkan ‘Hot Day Sales‘ pada jam 10.00 pagi, 4.00 petang and 9.00 malam. 

Semua barangan yang ditawarkan dijamin dengan penawaran harga yang sangat-sangat murah hingga 80% setiap hari tau! Menarik sangat ni. Sekarang juga Bie rasa nak shopping. 

Love you 3000​ 

Setiap pembelian RM30.00 ke atas, pembeli akan layak menyertai kempen Love you 3,000 untuk membawa pulang hadiah bernilai RM3,000. Pemenang yang bertuah akan diumumkan setiap 15hb and 30hb dalam bulan berkenaan. Jom shopping! Lebih banyak anda bebelanja. Lebih tinggi peluang anda untuk menang. 


Konsep ConsuMerchant 

Konsep Consumerchant (Shop, Share, Earn) yang diamalkan oleh PG Mall ialah memberi peluang kepada pembeli menjana pendapatan setiap kali pembeli atau peniaga memperkenalkan PGMall melalui referral link. ConsuMerchant adalah gabungan dari kata "Consumer" dan "Merchant" dan ini adalah model perniagaan ekonomi pembahagian keuntungan mereka yang asli. 

Konsep ini membantu pengguna / pembeli untuk menjadi usahawan dan membina empayar perniagaan kekal bersama dalam platform e-dagang PG Mall dan selamanya mendapat pulangan tunai (cashback) sehingga 3.5%​.
Berbaloi sangat kalau kita berbelanja melalui PG Mall. Ada banyak kempen dan promosi yang ditawarkan di PG Mall Sdn. Bhd ni. Pelbagai produk dengan harga diskaun dan harga rendah yang menguntungkan kita sebagai pembeli. Jom cepat-cepat Sign-up di PG Mall app dan dan Log in untuk rebut semua peluang, diskaun dan tawaran yang diberi. 

Bie lebih suka membeli-belah secara online kerana ia adalah penjimatan tenaga, penjimatan masa, penjimatan wang lebih selamat. Anda pula bagaimana? Buat anda yang masih belum tahu apa itu PG MALL, boleh kunjungi PG Mall website untuk info lebih lanjut dan daftar akaun sekarang untuk banyak tawaran yang akan datang. 

Website : https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=314
Facebook : https://www.facebook.com/PGMallMalaysia/
Instagram : www.instagram.com/pgmall.my

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #Wowstore #Loveyou3k​

1 Ulasan

  1. nak shopping sekarang ni dah mudah. ada cashback lagi syok

    BalasPadam

Terima kasih kerana sudi bertandang ke nabihamashut.com. Senang-senang nanti datang lagi ya? Love u'olss. Muahhx