Assalamualaikum,

Selamat datang Jun dengan 1001 pengalaman terindah! Terima kasih Mei dengan kenangan terindah. Indah kerana Bie baru saja menyambut ulang tahun perkahwinan yang ke-2 pada 30 dan 31 Mei yang lepas baru-baru ini.



2 tahun, usia yang masih terlalu awal. Usia yang sangat mentah dalam meniti jaluran demi jaluran dalam alam rumah tangga. Masih banyak yang Bie dan suami perlu pelajari. Hidup kami tak selalunya yang indah-indah saja. Kadang-kadang tergigit lidah, tergigit bibir, tertumbuk perut sampai senak. Hehe.. semuanya adat lah dalam rumah tangga kan?

2 tahun juga tempoh kami berkasih sayang. Banyak yang perlu kami teroka dalam diri masing-masing mengenali dan memahami pasangan. Indahnya sebab jatuh cinta kali pertama akad dilafazkan kot. Ceh! hehehe.. tiba-tiba jadi mood throwback kan. Hehe



Alhamdulilah, sambutan sekali setiap tahun ni kali ini disambut sederhana saja. Terima kasih untuk suami yang membawa keluarga kecil kami ke Pulau Pangkor untuk bercuti. Sebab apa? sebab Naqib suka main air dan mandi pantai. Di Pangkor tak ada apa sangat kalau nak dibandingkan dengan Pulau Langkawi. Jadi, aktiviti kami disini lebih bebas. Bersiar-siar, berborak, Makan Icecream, Berborak, Mandi Pantai, Berborak, Mandi Pool, Makan, Makan dan Makan, Beli souvenir, Balik

Terima kasih juga dengan sebuah camera yang sangat Bie idam-idamkan. Baru sekarang  dapat memilikinya. Itupun sebab Abang hadiahkan. Terima kasih Abang. Love you.! Semoga Allah meredhai kita sekeluarga dan cinta kasih sayang ini tetap subur mewangi ditaman yang sentiada dibawah rahmat Allah s.w.t. InsyaAllah.

Fefelling amik angin laut konon-konon hehe

Naqib bersemangat makan
Jalan-jalan malam tepi pantai
Pool Time!!
Tiket pergi dan balik hanya RM10 seorang
Kami, moga bahtera rumahtangga yang kami layari bersama ini kekal utuh selamanya
hingga kesyurga atas izinNya. Insyaallah.
Love. BIE

3 Ulasan

  1. Happy anniversary Bie dan Husband!

    BalasPadam
  2. Terima kasih Chezaza. Terima kasih juga singgah blog BIE

    BalasPadam
  3. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    BalasPadam

Terima kasih kerana sudi bertandang ke nabihamashut.com. Senang-senang nanti datang lagi ya? Love u'olss. Muahhx